23 June 2011

LELAKI PISCES DAN SIFAT MEREKA - PISCES STORY PART II

Baca untuk suka suka =)


~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~
Dulu saya pernah suka suka buat kajian, persamaan bulan lahir dengan perangai. Dalam kajian tu saya perasan cuma beberapa bulan je yang hampir semua yang lahir dalam bulan tu mempunyai sifat yang sama. Dan PISCES salah satu darinya. =D enjoy~!
~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~


TENTANG LELAKI PISCES


TARIKH LAHIR
Antara 19 Feb hingga 20 Mac


TARIKH PALING KUAT PERSAMAAN
14 MAC hingga 20 MAC


TARIKH YANG ADA PENGARUH PISCES
21 MAC hingga 1 APRIL



+SIFAT LELAKI PISCES+



Knight for a lovely princess.



Seseorang yang akan menjaga kekasihnya seperti seorang puteri. Pisces lelaki akan selalu menyebut kata kata manis kepada puterinya. Selalu ingin berada di sisi kekasihnya. Kadang kadang si kekasih pisces akan rasa terkongkong atau annoying dengan sikap lelaki Pisces.





Pisces is a knight, so he'll do anything sentiasa berada di sisi puterinya. Oleh kerana Pisces kuat pikir macam macam, and Pisces kuat ikut gerak hati, and Kekasih is No 1 dalam hidup seorang lelaki Pisces MAKA kekasih si pisces akan selalu di spy oleh  si pisces ni.




KUAT IMAGINASI + PERCAYA GERAK HATI + PROTECT MY HUNNY = ALWAYS DI SISI HUNNY




Pisces lelaki cenderung untuk amalkan SISTEM KARMA



~sayang saya, saya akan sayang awak berjuta juta kali ganda~ ~benci saya, saya akan tunjukkan kebencian yang paling dasyat pernah awak tengok~



Oleh kerana Pisces amalkan sistem karma, Pisces ni boleh dikatakan pendendam. Tapi dendam seorang Pisces agak... unik.Pisces boleh lupakan marahnya, tapi tidak maafkan, Pisces akan ingat, dan balas dengan sumpahan Pisces. And bila sumpahan tu menjadi, Pisces akan memandang hina orang tu dengan penuh perasaan puas hati.






JIKA KEKASIH ANDA SEORANG PISCES



Pisces bukan Leo yang cool, atau Sagittarius yang prefer sederhana and space. Pisces bukan Aries yang penuh semangat membara. What pisces need is love. Love from soulmate, his wife.



Pisces lebih mendengar kata kata kekasihnya berbanding kata kata orang lain, termasuk ibunya. So gunakan kesempatan ni untuk minta kat kekasih pisces anda apa apa je ;D tetapi minta dengan penuh feminin, lemah lembut, gedik2, comel, Pisces mesti caaair punya.



Jangan marah marah lelaki pisces tidur, tetapi kacau la lelaki pisces tidur dengan penuh kelembutan kasih sayang seperti usap usap pipi dier, peluk dier, mesti dier bangun tersenyum. Again, jangan marah lelaki pisces tidur.



Pisces selalu terawang awang dalam mimpinya, maka penting bagi seorang kekasih untuk kekalkan dia di dunia nyata. Kekasih seorang pisces mestilah seorang yang pandai mengawal ketidaktentuan pisces, dengan cara, (my suggestion) menggoda pisces



Bila anda nak menegur pisces, sangat tidak bijak tegur lelaki pisces secara direct, sebaliknya tegur dengan penuh godaan dan lemah lembut, pisces kuat melawan teguran, tapi ta leh lawan bisikan kekasih



Lelaki pisces agak manja, manja dengan awek dier. Pisces sensitif. Sensitif terhadap segala galanya. So tunjukkan kasih sayang anda kat dia, Pisces takkan jemu.



Hadiah paling best untuk lelaki pisces - Hug and kekasihnya cakap I love U








+ENTRIES SAYA YANG LAIN BERKAITAN PISCES+

















7 comments:

Anonymous said...

my husband is a pisces, but he is not like that. dia xde pun nk bg kata2 romantik. nk wish bday pun x. dia hnya sms je... pastu wat xtau..

Anonymous said...

InsyaAllah be my husband is a pisces.. sllu say i love u.. plg rase sweet.. pernah kmi diner.. dia ckp nak pg toilet.. then dpt text dr dia.. say i love u.. ♥

Sweetface.rose said...

Dia romantik..always. . .20.3

Anonymous said...

Boleh dikatekan semua perangai lelaki pisces ni betul

Sya said...

Blah la pieces.. u cant control scorpio women ... we're not match at all huhu...

Muhammad_Hail said...

Saya sokong sbb sy 6,3

Anonymous said...

Pisces non committal,mula2 Beria,bila dia da sedar dia dlm Dunia nyata,dia akn mula lari dari kenyataan.ghosting.be a man pisces.u hurt me alot .