22 June 2011

~(^ ^)~ PISCES DAN SIFAT MEREKA

Baca untuk suka suka =)


~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~
Dulu saya pernah suka suka buat kajian, persamaan bulan lahir dengan perangai. Dalam kajian tu saya perasan cuma beberapa bulan je yang hampir semua yang lahir dalam bulan tu mempunyai sifat yang sama. Dan PISCES salah satu darinya. =D enjoy~!
~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~


TENTANG PISCES


TARIKH LAHIR
Antara 19 Feb hingga 20 Mac



TARIKH PALING KUAT PERSAMAAN
14 MAC hingga 20 MAC



TARIKH YANG ADA PENGARUH PISCES
21 MAC hingga 1 APRIL



SIFAT UTAMA PISCES



Bintang yang paling mistikal, kelebihan mereka ialah mereka mampu memahami perasaan orang lain, berkebolehan membuka pintu hati orang lain, lover



Kebolehan Pisces yang paling power ialah, mampu untuk melihat sesuatu isu dari dua jenis pandangan.  Pisces boleh memahami perasaan di kedua dua belah pihak sehingga pisces sendiri keliru dia perlu sokong sapa. Sebab tu Pisces selalu jadi orang tengah dalam sesuatu konflik. And pisces paling ta suka konflik.







Pisces boleh dikatakan PAKAR EMOSI. Keburukan pisces ialah ORANG SUSAH NA MEMAHAMI PISCES. Kebanyakan pisces mood swinger atau cepat berubah mood. Kebolehan Pisces yang lain, MAMPU RADIATE KESEDIHAN DORANG SEHINGGA ORANG SEKELILING PUN TURUT SEDIH.




If korang na luahkan masalah, korang tertekan, CARI PISCES IF KORANG NEED SOMEONE TO HEAR YOUR PROBLEM. Most Pisces pendengar yang baik, because their ability to understand people.




PISCES CRY ALONE. PISCES ' MENANGIS DI DASAR LAUT ', ALONE. Imagine anda tenggelam di dasar laut, sunyi, takde cahaya, terapung apung, FLOATING, SINKING DEEPER, itula DUNIA PISCES.




Bila ada satu sumber cahaya (kawan kawan, lover), Pisces akan cepat cepat berenang ke sana, tanpa pikir panjang akan terus pi ke sumber cahaya tu, terpukau, dan terus memuja, dan takkan melepaskan sumber cahaya tu.








Pisces senang untuk hilang motivation. Dan pisces senang gak hidup di mana mana (easy to adapt to environment) Pisces selalu suka ikut gerak hati sendiri. Sebab gerak hati Pisces selalunya tepat.




Most pisces love to duduk sorang sorang while mengingat kenangan silam. Most pisces pemimpi (kuat berangan) So common to see Pisces duk termenung sorang sorang.





PISCES QUOTE ~ "FOLLOW THE FLOW"










+ENTRIES SAYA YANG LAIN BERKAITAN PISCES+










[pictures from http://wallpaper.metalship.org/en/ and 






0 comments: