27 March 2011

LIFEMATE


Siapakah teman sejati kita, yang akan membina mahligai perkahwinan dengan kita, yang kita dan dia sanggup hidup bersama sampai akhir hayat. . true love - love at first sight? atau Insan yang memahami diri kita? atau Someone yang kita ada memori indah bersama?


+Lifemate+



TRUE LOVE


Cinta pandang pertama, someone yang kita lihat sekali je tiba tiba muncul satu perasaan suka and hepi, rasa nak kenal dia dgn lebih, dapat lihat dari jauh pun dah rasa seronok. Someone yang pada mulanya kita susah nak bercakap dengan dia, lidah jadi kelu, hati berdengup kencang. Tapi adakah ini tanda dia lifemate kita? ada orang kata lifemate ialah orang yang kita serasi bersama, so adakah true love kita serasi dgn kita, sehati sejiwa dengan kita?


~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~

MEMORIES

Bila kita ada kenangan manis dengan someone, kita takkan boleh senang2 lupa kenangan tu. Even bila dia lukakan hati kita, dia buat something yg teruk kat kita, kita tetap bersabar kerana asyik kenangkan benda benda sweet bila bersama dengan dia. Inila sebab kenapa ramai org still tahan je dirinya dibuli bestfriend atau kekasih sendiri atau kenapa isteri biarkan dirinya dipukul atau kenapa kapel yg break kembali bersama. Bila ada kenangan indah dengan si dia, kita akan sentiasa ingat ingat kat dia, rasa hepi je kenang balik. Tapi adakah ini tanda cinta?


~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~

OUR SOUL

Someone yang amat memahami kita, ada minat yang sama dengan minat kita, share many common interests, perfect bestfriend, dia sehati sejiwa dengan kita, sangat serasi bersama, tapi adakah dia lifemate kita? serasi bersama tapi adakah dia sanggup bersama kita hingga akhir hayat, adakah dia cinta kita?


0 comments: